Doğu Avrupa'nın En Büyük
Dijital Pazarlama Konferansı
2729 KASIM Marriott Hotel, Şişli biletini al
SEOZONE 2014

ULUSLARARASI SEO DENEYİMİ

BENZERSİZ KONUŞMACILAR

Dünyaca ünlü markalarla çalışmış lider danışmanlar, bilgi ve deneyimlerini konferansımızda paylaşıyor.

NETWORKING FIRSATLARI

SEOzone üçüncü yılında, Avrupa'nın seçkin markalarında çalışan dijital pazarlama profesyonellerini ağırlıyor.

ESNEK WORKSHOPLAR

Eş zamanlı iki farklı oturum dahilinde, ilgi alanınıza ve uzmanlığınıza en uygun olan çalıştayı seçme fırsatı bulunuyor.

Daha önce MozCon, Search Love ya da SMX gibi, dünya devleri tarafından organize edilen etkinliklere katıldınız mı?

Uluslararası SEO etkinliği deneyimini yaşamak için yurtdışına gitmenize gerek yok. Dünyaca ünlü konferanslarda konuşmuş, endüstri liderleriyle her sene
SEOzone'da buluşuyoruz. Bu yıl üçüncüsü düzenlenecek etkinliğimizde, prestijli sponsorlarımızın desteğiyle, 16 yabancı konuşmacıyı ve 600'den fazla üst düzey dijital pazarlama uzmanını İstanbul Marriott Hotel Şişli'de 3 gün boyunca bir araya getiriyoruz.

TAKVİM

27 Kasım Cuma günü başlayacak olan SEOzone'un hemen ardından, 28 Kasım'da icerik.com tarafından düzenlenen Türkiye'nin ilk uluslararası içerik pazarlaması konferansı olan Contentzone ile devam ediyoruz. Çeşitli konularda uzman danışmanların katılımıyla 2 farklı oturum üzerinden devam edecek uygulama ve aksiyon odaklı workshoplarımızı incelemeyi unutmayın!

TARİH
27-28-29 Kasım 2015
9:00 - 18:00
YER
Marriott Hotel Şişli
İstanbul / TURKEY
KATILIMCI
700
Katılımcı / Bilet
KONUŞMACI
21
Konuşmacı
27 KASIM
SEOZONE
28 KASIM
CONTENTZONE
29 KASIM
WORKSHOPS
ETKİNLİK PROGRAMI
ÖĞLEDEN ÖNCE
09:30 - 10:00 Yiğit Konur SEOZEO
AÇILIŞ KONUŞMASI
10:00 - 10:40 Marcus Tandler Onpage.org
ARAMA MOTORLARININ GELECEĞİ
10:40 - 11:20 Mark Thomas DeepCrawl
AKSİYONA DÖNÜŞTÜRÜLEBİLİR 5 TEKNİK SEO ÖNERİSİ
11:40 - 12:20 RIchard MIllIngton FeverBee
SEO ÇALIŞMALARI İÇİN ONLINE KOMÜNİTELER İNŞA ETMEK
12:20 - 13:00 Yiğit Konur SEOZEO
SEO STRATEJİLERİNDE SEMANTİK ANAHTAR KELİME ANALİZİ
ÖĞLEDEN SONRA
14:00 - 14:40 JudIth LewIs Huffington Post
YARATICI LİNK İNŞASI STRATEJİLERİ
14:40 - 15:20 Marcus Tober Searchmetrics
MOBİL VE MASAÜSTÜ ARAMALARDAKİ SIRALAMA FAKTÖRLERİ
15:40 - 16:20 KONUK KONUŞMACI
En Kısa Sürede Güncellenecektir.
16:20 - 17:00 COSMIN NEGRESCU SEO Monitor
SEO GELİŞİMİNİ DOĞRU ÖLÇÜMLEME VE ÖNGÖRME
ÖĞLEDEN ÖNCE
09:30 - 10:00 Tuğçe Seven Icerik.com
AÇILIŞ KONUŞMASI
10:00 - 10:40 Hannah SMITH Distilled
İÇERİK PAZARLAMASINDA YARATICI FİKİR VE STRATEJİLERİ ÜRETEBİLMEK
10:40 - 11:20 Nenad SENIC Poslovni Mediji
İNTERNETTEN BASILI MEDYAYA, ÇOKLU MEDYA STRATEJİLERİNİ ETKİN YÖNETEBİLMEK
11:40 - 12:20 IAN CLEARY Razor Social
BLOGUNUZLA FARK YARATMANIN 12 YOLU
12:20 - 13:00 Tamara GIELEN Consultant
2016'DA E-MAIL PAZARLAMASINDA İŞİNİZE YARAYACAK İÇERİK ÖNERİLERİ
ÖĞLEDEN SONRA
14:00 - 14:40 Tuğçe Seven Icerik.com
İÇERİK KAMPANYALARINI VE DAĞITIMINI ETKİLİ ŞEKİLDE YÖNETEBİLMEK
14:40 - 15:20 Levent Erden Next Akademi & Uğur Şeker Next Akademi
En Kısa Sürede Güncellenecektir.
15:40 - 16:20 Anum HussaIn HubSpot
SEO VE İÇERİK PAZARLAMASI ÇALIŞMALARI SONUCUNDA İÇERİK PERFORMANSINI ÖLÇÜMLEMEK
16:20 - 17:00 BATUHAN APAYDIN Yemek.com
SERRA YILMAZ'IN İÇERİĞİMİZİ PAYLAŞMASI İÇİN NE YAPMALIYIZ?
Workshoplar, sektör lideri danışmanlar tarafından düzenlecek ve bu oturumlarda daha çok aksiyon odaklı ve sonuca götüren çalışmalara yer verilecektir. Danışmanlar, sunumları sırasında eş zamanlı olarak katılımcıların kendi websitelerinde uygulama yapabilmelerine olanak sağlayan program dahilinde ilerleyeceklerdir. Katılımcıların bilgisayarlarının yanında olması, kendi markaları ve sitelerinde uygulama yapabilmek adına oldukça faydalı olacaktır. Workshoplarda simultane tercümanlar yer almayacaktır.
SALON A
11:00 - 11:55 COSMIN NEGRESCU SEO Monitor
SEO MONITOR WORKSHOP'U: SEO ÇALIŞMASINDA ETKİLİ ÖLÇÜMLEME YAPMAK
12:00 - 12:55 ELIZAVETA LAVRIENKO SEMrush
SEMRUSH WORKSHOP'U: HEDEF KİTLELERİNE GÖRE WEB SİTESİ ANALİZLERİ
14:00 - 14:55 TRISTAN PIROUZ DeepCrawl
DEEPCRAWL WORKSHOP'U: GOOGLE SONUÇLARINDA ZEKİCE INDEXLENMEK İÇİN DOĞRU STRATEJİLERİ SEÇMEK
15:00 - 15:55 SHYAM DATTANI Searchmetrics
SEARCHMETRICS WORKSHOP'U: DETAYLI RAKİP ANALİZİ YAPARAK PAZARI TANIMAK
16:00 - 16:55 RAZVAN GAVRILAS cognitiveSEO
COGNITIVESEO WORKSHOP'U: 2016 YILINDA RAKİPLERİNİZİ NASIL DAHA YAKINDAN TAKİP EDEBİLİRSİNİZ?
SALON B
11:00 - 11:55 MEHMET AKTUĞ SEOZEO
ÜCRETSİZ SEO ARAÇLARIYLA HIZLI VE KALICI BAŞARILAR ELDE ETMEK
12:00 - 12:55 ALEXANDRA TACHALOVA Consultant
SEO ARAÇLARIYLA REKABETİ ÖLÇEREK HARİKA SUNUMLAR YARATMAK
14:00 - 14:55 ANDREA PERNICI GT Idea
WEB SİTENİZİN PERFORMANSINI İYİLEŞTİRME & WEB PERFORMANS DEĞERLENDİRMESİ
15:00 - 15:55 ALEC BERTRAM Allotment
İNGİLİZCE DIŞINDAKİ PAZARLARDA BÜYÜK ÇAPTA ANAHTAR KELİME ANALİZİ YAPMAK
16:00 - 16:55 ANDRAZ STALEC Red Orbit
LEAN DİJİTAL PAZARLAMA - MÜŞTERİLERİNİZİN SATIN ALMA KARARINI ETKİLEYECEK DİJİTAL PAZARLAMA STRATEJİLERİ ÜRETMEK

KONUŞMACILAR

Size en iyi SEOzone deneyimini yaşatabilmek için konuşmacı seçimine devam ediyoruz. ABD dahil, dünyanın farklı ülkelerinden katılacak olan konuşmacılarla, SEO vizyonunuzu değiştirebilecek nitelikte başarılı oturumlar gerçekleştirmek için yaptığımız çalışmaları henüz bitirmedik. Çalışmalarımız sonuç verdikçe, bu sayfayı güncelleyerek sizi bilgilendireceğiz.

Marcus
Tober Searchmetrics
Marcus Tober, dünyanın en büyük kurumsal SEO çözümü olan Searchmetrics'in kurucusu ve halen görevde devam eden CTO'sudur. Daha önce SMX başta olmak üzere bir çok uluslararası konferansta konuşuyor.
Mark
Thomas DeepCrawl
Teknik SEO alanındaki en etkili çözüm olan DeepCrawl'un yönetici direktörü Mark Thomas, daha önce BrightonSEO başta olmak üzere bir çok uluslarası konferansın ardından SEOzone için İstanbul'da olacak.
Marcus
Tandler Onpage.org
Onpage.org'un kurucusu Marcus Tandler, dünya SEO komünitesinin en tanınan isimlerinden biri. Başta SEOktoberfest olmak üzere, bir çok dünya çapındaki etkinliğin organizatörü ve TEDx Münih / SMX konuşmacısı.
COSMIN
Negrescu SEOmonitor
SEO başarısının ölçümlenmesi konusunda çözümler üreten SEOmonitor'un kurucusu Cosmin Negrescu, günümüzde şifrelenmiş olarak sunulan SEO trafik datalarını ölçümlemeyle ilgili olarak konuşacak.
Alexandra
Tachalova Consultant
Türkiye pazarında da çokça bilinen, SEO pazar analizi aracı SEMrush'ın eski yöneticisi Alexandra, sektörün en bilinen isimlerinden. Daha önce sektörün en büyük etkinliklerinden BrightonSEO'da konuştu.
Yiğit
Konur ZEO
SEOzone etkinliğinin ev sahibi SEOzeo'nun kurucusu olan Yiğit Konur, SEOzone'a ek olarak SEMdays ve BrightonSEO gibi dünyaca ünlü birçok konferansta konuşuyor. Ayrıca Avrupa ve ABD arama ödüllerinde jüri olarak görev alıyor.
TRISTAN
PIROUZ DeepCrawl
DeepCrawl'un EMEA pazarı sorumlusu Tristian Pirouz, SEO'nun en önemli konularından birisi olan teknik SEO ile ilgili bir workshop'ta aksiyon odaklı bir slayt dizisiyle konuşacak.
Anum
HUSSAIN Hubspot
Anum, dünyaca ünlü pazarlama platformu Hubspot’un Kıdemli Pazarlama Uzmanı. INBOUND gibi uluslararası birçok konferansta İçerik Pazarlaması ile ilgili konuşan Anum’un sunumları 1 milyonun üzerinde görüntüleniyor.
Hannah
SMITH Distilled
Dünyaca ünlü dijital pazarlama ajanslarından Distilled'ın Londra ofisinde içerik stratejisi ekibinin yöneticisi olan Hannah, bu sunumda SEO için doğru içerik stratejisinin detaylarından bahsedecek.
Andrea
PERNICI GT Idea
İtalya'daki SEO komünitesinin lider isimlerinden Andrea Pernici'nin uzmanlık alanı, web'de performans yönetimi. Daha hızlı sitelere sahip olmanın kritik önem taşıdığı SEO dünyasında performanstan bahsedecek.
Tuğçe
Seven icerik.com
İçerik pazarı modelinin lider isimlerinden icerik.com'un kurucusu Tuğçe Seven, Contentzone serisinde pazarlama dünyasının yeni trendi, içerik pazarlamasıyla alakalı olarak konuşacak.
JUDITH
LEWIS Huffington Post
Avrupa ve ABD arama ödüllerinin jürilerinden biri olan Judith Lewis, dünyaca ünlü konferanslarda link inşaası hakkında yaptığı ses getiren konuşmalarla tanınıyor. Judith etkinliğie İngiltere'den katılan isimlerden.
IAN
CLEARY Razor Social
Ödüllü blogger Ian Cleary, sosyal medya teknolojileri alanında paylaşım yapan RazorSocial’in kurucusu. Contentzone’da bu sene blogunuzu geliştirebilmeniz için işinize yarayabilecek araçlardan bahsedecek.
UĞUR
ŞEKER Next Akademi
Bilgi Üniversitesi İnteraktif Pazarlama Yüksek Lisansı Next Akademi'de öğretim üyesi ve kuruculardan olan Uğur Şeker, aynı zamanda kurucusu olduğu Dijital Büro İstanbul'da aktif olarak çalışmalarını sürdürmektedir.
RICHARD
MILLINGTON FeverBee
Richard, dünyaca ünlü markalara online hedef kitlelerini yaratma konusunda danışmanlık veren şirket FeverBee’Nin kurucusu ve yöneticisi. Bu sene SEOzone’da da SEO çalışmaları için komüniteler inşa etmekten bahsedecek.
LEVENT
ERDEN Next Akademi
Bilgi Üniversitesi MBA ve e-MBA programlarında Pazarlama, Entegre Pazarlama İletişimi, Reklam ve Tüketici Davranışları konularında dersler vermekte olan Levent Erden, aynı zamanda birçok konferans ve TV programına katılarak bilgisini paylaşıyor.
MEHMET
AKTUĞ ZEO
SEOzeo’nun kurucu ekip üyesi ve ortağı olan Mehmet, operasyon direktörlüğü görevini üstleniyor. Sunumunda, SEO'da düşük bütçelerle hızlı ve kalıcı sonuçlar elde etmeyi anlatacak.
Tamara
GIELEN Consultant
E-mail maketing alanında Mozcon ve Searchlove gibi uluslararası birçok etkinlikte konuşan Tamara, SEOzone’un Contentzone ayağında, 2016 yılı için E-mail Pazarlaması dinamiklerinde içeriğin öneminden bahsedecek.
ELIZAVETA
LAVRIENKO SEMrush
Elizaveta SEMrush'ta müşteri başarısı departmanını yönetiyor. Başta LearnInbound olmak üzere bir çok konferansta konuşan Elizaveta, SEOzone'da etkin pazar ölçümlemesi ve rakip analizine yönelik bir workshop yapacak.
Nenad
SENIC Poslovni Mediji
CMI World gibi dünyaca ünlü içerik pazarlaması koferanslarında konuşan Nenad Senic bu sene Contentzone’da konuşmacı olarak yer alacak. Nenad aynı zamanda Gold Content Marketing Award 2013’ün de ödüllü editörü.
RAZVAN
GAVRILAS cognitiveSEO
Dijital pazarlama ölçümleme, takip ve iyileştirme araçlarından olan cognitiveSEO ve BrandMentions'ın kurucusu olan Razvan, cognitiveSEO ile rakiplerinizi nasıl yakından takip edebileceğinizden bahsedecek.
BATUHAN
APAYDIN Yemek.com
Batuhan Apaydın şu anda Yemeksepeti’nin içerik projesi Yemek.com’un ürün müdürü. Hızla gelişen içerik platformu Yemek.com ekibiyle birlikte hemen her gün doyuran paylaşımlarıyla karşımızda.
ALEC
BERTRAM Allotment
Londra merkezli Allotment şirketinde çalışan Alec, birçok uluslararası markanın SEO danışmanlığını veriyor ve bu tecrübelerini Workshop seansında katılımcılarımıza aktaracak.
Andraž
Štalec Red Orbit
Adriyatik bölgenin en bilinen dijital performans ajanslarından Red Orbit'in kurucusu Andraž Štalec, kendisine ayrılan Workshop'ta tecrübelerini ve öngörülerini paylaşacak.
SHYAM
DATTANI Searchmetrics
Searchmetrics'te dijital strateji uzmanı olarak çalışan Shyam, daha önce kariyerinde çeşitli şirketlerde SEO danışmanlığı yapmıştır. Kendisi, SEOzone'da workshop seansında olacak.

REZERVASYON

27 Kasım Cuma günü başlayacak olan SEOzone'un hemen ardından, 28 Kasım'da icerik.com tarafından düzenlenen Türkiye'nin ilk uluslararası içerik pazarlaması konferansı olan Contentzone ile devam ediyoruz. Çeşitli konularda uzman danışmanların katılımıyla 2 farklı oturum üzerinden devam edecek uygulama ve aksiyon odaklı workshoplarımızı incelemeyi unutmayın!

PAKET
TEK BILET
HAVALE İLE ÖDEME

SPONSORLAR

Avrupa'nın en büyük dijital pazarlama etkinliklerinden birine katılarak görünür olmak istiyorsanız sponsorluk kitimize göz atın.

ELMAS SPONSOR

ULUSLARASI SPONSORLAR

ALTIN SPONSORLAR

GÜMÜŞ SPONSORLAR

İÇECEK SPONSORU

İLETİŞİM SPONSORLARI

HİZMET SPONSORLARI

ANiMASYON SPONSORU

SAĞLIK SPONSORU

ULAŞIM SPONSORU

DESTEKLEYENLER

SPONSOR OLMAK İSTER MİSİNİZ?

SIK SORULAN SORULAR

Bir dijital pazarlama etkinliğine ilk kez mi katılacaksanız? Eğer SEOzone ismini ilke kez duyduysanız, öğrenmek isteyebileceğiniz tüm soruların yanıtlarını, siz sormadan sizinle paylaşmak istedik. Varsa farklı sorularınız için bizle iletişim formundan yazışabilirsiniz.

Bu etkinlik kimler tarafından düzenleniyor? Nasıl bir katılım bekleniyor?

SEOzone etkinliği, SEOzeo adlı bir dijital pazarlama danışmanlığı şirketi tarafından düzenleniyor. İlk olarak 2013 yılında Lütfi Kırdar Kongre salonunda 200 kişinin katılımıyla düzenlendi. Hemen ardından 2014 yılında, Radisson Blu'da 400 kişilik bir katılımla kitlesini genişletti. Bu sene, Avrupa'nın farklı ülkelerinden gelen dijital pazarlama danışmanlarının da katılımıyla 700'e yakın bir katılım bekliyoruz.

Fiyatlar neden bu kadar yüksek? Bu etkinlikten kâr amacı güdüyor musunuz?

Bizler de etkinlik düzenlemeden önce, piyasadaki bu etkinliklerin ne kadar pahalı olduğu konusunda sizinle hemfikirdik. Ancak dünyanın farklı yerlerinden gelen 16 konuşmacıyı 3 gün boyunca ağırlamak ve Türkiye'nin en iyi otellerinden birinde bu etkinliği yapmanın zannettiğimiz kadar ucuz bir iş olmadığını fark ettik. Her şeye rağmen, bu sene daha geniş bir kitleye ulaşmak için şu ana kadar düzenlenmiş en ucuz bilet fiyatlarına sahip SEOzone'u hazırladık. Üstelik 3 gün boyunca, tüm yıl dijital pazarlama vizyonunuzu değiştirecek bir etkinlikte bulunmak, ana akım etkinlik düzenleyicisi firmanın bilet fiyatlarının neredeyse yarısına!

Yurtdışında bu tip etkinlikler nasıl fiyatlandırılıyor?

SEOzone'un Doğu Avrupa'nın en büyük dijital pazarlama etkinliği olmasının sebebi, bölgede düzenlenen tek üç günlük etkinlik olmasından ve 700 kişilik katılımdan kaynaklanıyor. Türkiye'nin konum olarak ABD'ye uzaklığı ve Avrupa'da merkezde bulunmaması sebeplerinin ulaşım & konaklama maliyetlerini ciddi miktarda yükseltmesine karşın biletlerimizi dünyadaki SEO etkinliklerinin neredeyse üçte biri fiyatına sunabiliyoruz. Bir kaç örnek vermek gerekirse, Pubcon konferansı 900$, Mozcon konferansı 1200$, SMX Munich ise erken satış koşuunda dahi 1800€ gibi fiyatlara satılıyor. Konuşmacıların yüksek maliyetlerini ve Türkiye'nin en iyi otellerden birinde bu etkinliği gerçekleştirmenin maliyetini düşünürsek bize hak vereceğinizi düşünüyoruz.

Sponsorların bu etkinlikten beklentisi ne olmalı? Nasıl sponsor olurum?

Doğu Avrupa'nın en büyük dijital pazarlama konferansı olarak, pazarlama teknolojisi sağlayıcıları ya da bu kitleyi hedefleyen her türlü ürün grubu için eşsiz bir kitleyi bir araya getirdiğimizi düşünüyoruz. Bir çoğu şirketleri için karar verici konumlarında çalışan 700 kişilik bir kitleye karşı ürünlerinizi tanıtmak isterseniz, sponsorluk kitimize göz atabilirsiniz.

SORULARINIZI SORABİLİRSİNİZ
2729
KASIM
Marriott Hotel, Şişli